15 grudnia 2015

Moje szminki ^^

Hej ^^
Tak, tak, wiem że dawno mnie nie było. Ostatnio siedząc przed komputerem zasypiam XD
Aktualnie skończyłam prezentację na studia :) mam nadzieję, że będą te 3 plusy :)

Teraz przechodzę to tytułu notki :) czyli moje szminki.
Jedni mogą powiedzieć, że mam ich dużo, a drudzy że mało. Dla mnie to jest dość dużo, chociaż jak jestem w drogerii, to mam ochotę kupić sobie kolejną, ale się powstrzymuje, ile można :)
Z większości jestem zadowolona.
Przejdźmy do zdjęć i krótkich opisów.

Pomadka essence nr 01 kolor nude. Jest bardzo jasna ;D ale fajna i kilka godzin się utrzymuje jak nic nie jem. Ja kupiłam ją za 5 min na jakiejś promocji.
Błyszczyk z Lovely. Extra Lasting. Jest świetny bo matowieje i dlugo trzyma się na ustach, nawet jak się je czy pije. Minusem jest niewygodny pędzelek i tylko 3 kolory do wyboru. Kosztuje ok 8 zł
Pomadka w kredce z GR jest to matte lipstick crayon. Uwielbiam uwielbiam. Jest kremowa, matowieje, ma piękne kolory i dobrze się nią maluje usta. Mój nr to 05. Kupiłam ją za 10.99 zł
Błyszczyk z Loreal'a. Niestety nie wiem gdzie go można zakupić. Ale jest super bo matowieje, oprócz błyszczyka jest do tego taka pomadka co utrwala go. Trzyma się bardzo długo :D
Szminka z Maybelline nr 103. Mówię na nią ''księżniczkowa'' ponieważ jest różowa i ma drobinki błyszczące. Jest mało trwała, co 2h trzeba poprawiać.
Błyszczyk Rouge Edition Velvet nr 08. Niby ciemna czerwień ale na ustach tak nie wygląda, trochę jest jaśniejsza. Matowieje oczywiście. Kupiłam ją na przecenie za 28 zł :) Polecam
Błyszczyk Rouge Edition Velvet nr 10. Kolor zbliżony do koloru ust. Tez uwielbiam, kupiłam ją na promocji -49% w Rossmanie za 25 zł.
Szminka z Rimmela nr 380. Śliczny kolor <3 ale szybko schodzi i ma się ją dosłownie wszędzie, nawet na zębach ;C
Moja pierwsza szminka :) kupiłam ją z 2 lata temu :O jest z Eveline nr 601. Jest spoko, ale też krótko się trzyma.
Szminka w kredce z Lovely. Mam dwa kolory. Ten i różowy, ale już mi się kończy. Uwielbiam je, kosztują ok 7 zł i trzymają się dość długo.
Błyszczyk z maybelline, Nie wiem gdzie został zakupiony ;) Nie miałam go jeszcze na ustach XD
Szminka w kredce z Rimmela. Bardzo ją uwielbiam, jest to kolor bardziej wpadający w róż nie czerwień, ale to chyba wina flesza. Kupiłam go na promocji, bo tak kosztuje ponad 20 zł.
I jedna pomadka baby lips. Ta z nutką mięty. Nawilżają na 2-3 h

Bardzo uwielbiam szminki w kredce, bo łatwiej się maluje. A błyszczyki które matowieją chyba są najlepsze na świecie! Polecam :)

A wy macie jakieś ulubione kosmetyki??

17 komentarzy:

  1. uwielbiam matowe błyszczyki i pomadki! :) Z tych które pokazujesz znam ten błyszczyk od Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kolekcja. Ja w swoim koszyczku z kosmetykami naliczyłam ostatnio 20 szminek, z czego połowy nawet nie używam bo jednak kolory mi nie podpasowały. ;)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam golden rose, mega trawe i piekne kolorki :-) Buzka

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tą essencje, ale u mnie ona kompletnie się nie sprawdza :( za to tą z rimmela kocham! trochę wysusza usta, ale jest rewelacyjna <3

    Pozdrawiam!

    aboutdriana

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tę samą z Rimmela :D Ja uwielbiam te z Revlonu, trochę kosztują ale cena jest tego warta ;)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się spodobał kolorek szminki z Rimmela. Od zawsze chciałam kupić tą kredkę z Golden Rose, nawet nie wiem, co mi cały czas przeszkadza!

    Pozdrawiam!
    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również mam mnóstwo produktów do ust i gdy jestem w jakiej drogerii, to muszę się powstrzymywać, żeby nie kupować kolejnych!

    nieprzscigniona.blogspo.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama posiadam twój nr 5! Jestem z niej bardzo zadowolona :)
    zapraszam również do mnie, nowy wywiad z Ravgorem!
    http://deadly-curious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Łoo jaka duża kolekcja :D . Ja mam z golden rose konturówkę i jestem mega zadowolona z niej!

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo ich masz ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaliczam się do osób, dla których jest to duża ilość, ale spośród Twojej 'kolekcji' wybrałabym kilka kolorów dla siebie :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Duża Kolekcja ♥ Ale Baby Lips Najlepsze ♥

    Zaprzszam : aisilit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Duża Kolekcja ♥ Ale Baby Lips Najlepsze ♥

    Zaprzszam : aisilit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane