3 grudnia 2015

Podsumowanie listopada

Hej :)
Dziś przychodzę z podsumowaniem, znowu ten miesiąc minął nie wiadomo kiedy:O
Jeszcze tylko grudzień i 2016 rok witamy ;O kiedy to minęło...
Przez ten miesiąc dużo się nie wydarzyło. Dostałam staż na Komendzie Policji, skończyłam 20 lat, studia mijają spoko, już jakieś oceny się pojawiły :)
Listopad uważam za udany miesiąc, ale tylko raz robiłam zdjęcia koleżance ;/ wgl nie mam czasu robić, przychodzę z pracy ciemno, co 2 weekend zajęty. Ale może znajdę chwilę w następną sobotę lub niedzielę ;)
A teraz zdjęcia:
 zachód/z Kariną/park/z Kariną
 kaczki/z dziewczynami/drzewa/ja
 ja/wody aloesowe/buty/ja
 ja/niebo/ja/uśmiech!
 pierwsze zdj z 2015 a drugie z 2010/park/baton/most
 telefon/pepsi/niebo/mój tort
 ja/z Kariną/ja/z siostrą
 z Natalą/urodziny/ja/z Pyśką
 z Pauliną/ja/szampan/z Pyśką
ja/z Dagą/ja/z dizewczynami
Muzyka:
1. One Direction - History
Piosenka z nowej płyty, która najbardziej mi się podoba<3 i Louis ma długą solówkę
2. One Direction - What A Feeling
Kolejna piosenka, która jest świetna moim zdaniem.
3. Ellie Goulding - On my mind
4. Adam Lambert - Another Lonely Night
5. R. City - Locked Away ft. Adam Levine

11 komentarzy:

  1. Superowe zdjęcia ! :* .
    Poklikasz w linki ? Odwdzięczam się :) .

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2015/12/dressgal.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! Super taki post z podsumowaniem, mi się bardzo spodobał :*

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na podsumowanie miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czas leci naprawdę tak szybko, nim się obejrzymy zaraz święta potem sylwester! Super zdjęcia ;)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czas leci nieubłaganie. Dopiero co zastanawiałam sie co będę robić w Sylwestra 2015, a teraz znów to pytanie :D dobrze, ze plany juz są :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też rzadko kiedy mam teraz czas na cokolwiek :(

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny mix zdjęć :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nie wiem, kiedy to zleciało. Świetne zdjęcia!

    http://patrvcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fany mix zdjęć ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna forma podsumowania.
    foggysilence.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane