12 listopada 2016

Podsumowanie września i pażdziernika

Hejka!
Dawno mnie tu nie było, nie wiem dlaczego. Długo się zastanawiałam, żeby może zawiesić bloga. Ale myślę, że jednak nie, bo lubię wracać, często do moich notek :D
Krótkie podsumowanie września:
Ostatni miesiąc pracy, koncert Bednarka spotkanie z Dulce, z dziewczynami, 1 zjazd na studiach, 18-nastka Pauliny :)
Październik:
Studia, noga w gipsie-skręcenie, wycieczka do Torunia, wycieczka po Warszawie (wszystko w gipsie ;c) szukanie nowej pracy, spotkania z dziewczynami.

A teraz zdjęcia:
wieś/z dziewczynami/na ćwiczeniach/studentki/warszawa/urodziny
studenci/misie/niebo/z dziewczynami/wykład/z Dulce
z Dulce/w szkiełku/najlepsi!/stare miasto/ja/misie
noga w gipsie/ja/z Monią/ja/z Nikolą/wycieczka po Wawie
koncert Bednarka/Kocham Warszawę/smile/ja/zachód/z Sylwią
z Pyśką/ja/deszcz/zachód/ja/w windzie
TOP 10 piosenek:
1. Aerosmith - Amazing Uwielbiam piosenki tego zespołu
2. Slash - Apocalyptic Love świetna piosenka, tak jak większość płyty
3. Bee Gees - Stayin' Alive tą każdy powinien znać
4. The Police - Every Breath You Take piękna piosenka
5. Foo Fighters - Everlong - uwielbiam ich piosenki
6. R.E.M. - Losing My Religion - piosenka o nieodwzajemnionej miłości
8. Red Hot Chili Peppers - Go Robot - uwielbiam ten zespół
9. The Dumplings - Betonowy Las - polski zespół, godny uwagi
10. Billy Joel - Uptown Girl - te piosenki z dawnych lat mają fajny klimat
Muszę nadrobić blogi, bo mam duże zaległości :/
Do zobaczenia!

19 października 2016

Jesiennie z Natalią

Hejka :D
Patrząc na komentarze, niektórzy z was by nie pojechali na taką wycieczkę. A ja jeszcze 1.5 tyg temu w niedziele zwiedzałam Stare Miasto, Krakowskie Przedmieścia, bawiliśmy się w przewodników, to nam zalicza przedmiot + prezentacje. A ja znowu z tym gipsem, ale miałam fory haha :D na dodatek deszcz padał, ale jakoś dałam radę. Ogólnie cieszę się, że sobie poradziłam:)
Już gipsu nie mam, tylko bandaż.
Nie lubię jesieni, wręcz nienawidzę! Szybciej się ściemnia, jest zimno, deszczowo, łapie mnie melancholia, nic bym nie robiła. Najlepiej zawinęłabym się w kłębek i poszła spać.
Ale jesień ma swoje plusy podczas robienia zdjęć. Jest pięknie, kolorowe liście, które są idealnym tłem. Dziś mam trochę zdjęć, które robiłam koleżance.
Miłego oglądania:)
To na tyle :D

11 października 2016

Toruń :D

Hej! :)

Ja już zaczęłam studia, dokładnie 23 września :) Z jednej strony nie mogłam się doczekać kiedy zacznę, ze względu na ludzi, z drugiej nie.... bo nauka xd
Mam spoko przedmioty już bardziej związane z kierunkiem :D jednym z nich jest z krajoznawstwo w ramach, którego pojechaliśmy 1 października do Torunia :D Pech chciał, że od 30 września mam nogę w gipsie, bo ją skręciłam. Ale uznałam, że nie poddaje się i jadę tam!
Przez jakieś 15 min chodziliśmy z naszym wykładowcą, ale nadali tempa masakra ;o potem podział na grupy po 4 osoby. I już z nimi się współpracowało. Dostaliśmy 21 zabytków, musieliśmy je opisać, zrobić zdjęcie oraz selfie, że tam byliśmy. Do odwiedzenia też było 1 muzeum. 4.5h na to + godzina wolnego. Ale mało z tego skorzystała moja grupa.
Tablica dotycząca wpisania Torunia na Listę UNESCO
Dom Artusa
Pomnik Kopernika
Bardzo ładny budynek
Planetarium
Kamienica pod gwiazdą
Krzywa wieża
Najlepszy squad! :D
Do Torunia wrócę jeszcze nie raz, bardzo podoba mi się Stare Miasto, chce je zwiedzić bez kul :)

17 września 2016

Podsumowanie lipca i sierpnia! ;D

Siemka :)
Nie chce mi się rozpisywać na temat tych miesięcy, ale trochę się działo co widać po zdjęciach mniej więcej :D Na pewno było lepiej niż w tamtym roku:) A już niedługo znowu nauka ;c
I notek pełno czeka w roboczych, ale ostatnio mało bywam na komputerze ;o
siostra/ja/siostra cioteczna/z Natalą/ja/ z Sylwią
ja/krewetki/z dziewczynami/z Sylwią/Pyśka/z ananasem xD
ja/z Mileną/w Poznaniu/ z Dulce/w Palmiarni/z Sylwią
po sesji/na zakupach/uśmiech/z siostrą
z Natalą/w Warszawie/z Nikolą/w tle Paulina/ja/ z Pauliną
Urodziny/niebo/ekipa/z dziewczynami/Poznań/Niko
z Natalą/z Sylwią/ z Pauliną/Nela/jezioro Maltańskie/z Sałyszką
misie/po sesji/z Monią/z Sylwią/z siostrą/z Sylwią
z dziewczynami/ z Paulą/zbieranie pokemonów/kochane<3/z Monią/moje ulubione zdjęcie :)

Piosenek się bardzo dużo nazbierało przez wakacje :) to wstawię z 10
5. Coeur de Pirate - Wicked Games (HugLife Remix)
I jeszcze dużo ich mam, ale tyle wystarczy :)