26 stycznia 2016

^^

Hej :)
Odczuwam ostatnio taki brak czasu, w sumie na bloga nie mam wgl. Wracam z pracy, zazwyczaj jem, ćwiczę, nawet wczoraj pobiegałam, ale poczekam na lepszą pogodę. Przejrzę neta i nauka. Sesja się zbliża, a ja mam jeszcze poprawkę... Dam radę! ^^
W niedziele znalazłam chwilę czasu na zdjęcia z Natalią :)
Mam na sobie nową kurtkę, już mam dość takich typowo sportowych. Chociaż tą co mam, to większość dziewczyn nosi podobne, ale co tam, ważne, że ja sie w niej dobrze czuje!

kurtka-New Yorker
kurtka dżinsowa-ciucholand
golf-ciucholand
spodnie-bershka
buty-deichmann

Najpiękniejsza piosenka i jeden z lepszych teledysków ^^ <3

11 komentarzy:

  1. śliczne, bardzo zimowe zdjęcia ♥

    http://by-aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ważne, że choć raz na jakiś czas coś dodasz :*
    stylizacja świetna <3 ten golf prezentuje się na Tobie po prostu nieziemsko *.* serio :)
    rozjaśniałaś włosy? bo tak jakoś inaczej wyglądają :) podoba mi się tak :) i ten odcień pomadki też Ci bardzo pasuje ;)
    pozdrawiam i zapraszam :)

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ladnie :) super Ci w tym kolorze ust i idealnie pasuje do Twojego koloru włosów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładnie wyglądasz!
    Ślicznie ci w tej szmince :)
    Masz bardzo aktywne życie :D
    U mnie raczej szkoła, zaj dod, nauka.

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. History! To jest takie piekne, dlugo plakalam a koniec po prostu mnie dobil serio :(
    Slicznie Ci w tej nowej kurtce xx

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham teledysk do history jeju:(

    zapraszam do mojego sklepu z koszulkami, może coś wpadnie ci w oko!
    www.xoxoshop.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam podobną kurtkę :D
    swoją drogą to znam ten ból dotyczący braku czasu bo mam identycznie. nauka, praca, dom, jeszcze pewne plany dotyczące realizacji siebie i tak w kółko. i tak jakoś ostatnio mi ten blog spadł na dalszy plan choć kocham go prowadzić :p

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne zdjęcia :) masz świetny kolor szminki!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że uda ci się znaleźć trochę więcej czasu ;) Ślicznie wyglądasz, bardzo mi się podoba ta kurtka ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia. Ogromnie podoba mi się kurtka :)
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane