7 stycznia 2016

Podsumowanie grudnia :)

Siema :)
Zaczął się rok 2016, więc co za tym idzie. Nowy rok nowa ja XD nie no żartuje, w sumie się nic nie zmieniło...
Zacznijmy od tego, że dziś mam dla was podsumowanie grudnia. Zdjęcia głównie są ze Świąt, czy sylwestra, ponieważ nie mam czasu na robienie zdjęć, przez pracę, a jak wracam do domu to jest ciemno :C
Święta spędziłam super, w rodzinnym gronie. A Sylwester tylko w 4 osoby :) było całkiem dobrze.

Nigdy nie miałam postanowień na 2016 rok, tym razem mam :)
1. Przeczytać ponad 50 książek - no to ja już zaczynam ^^ oczywiście kryminały będą na pierwszym miejscu
2. Zacząć ćwiczyć. Na pewno muszę wrócić do ćwiczeń na kręgosłup. Oprócz tego na brzuch czy pośladki. I rozciągać się. Zacznę też biegać! Muszę, bo odkąd dostałam zwolnienie z w-f to moja kondycja jest słaba.
3. Zacząć znowu systematycznie prowadzić bloga jak w roku 2014. W ubiegłym roku, strasznie zaniedbałam bloga, bo dodawałam 2 posty na miesiąc, to bardzo mało. Chociaż pracuje i studiuje to będę się starać poświęcić czas na bloga.

W sumie to tyle, na pewno w trakcie przyjdą jakieś plany. A marzenia mam cały czas. Niektóre są spełnione:)
Zdjęcia:
1. z Zuzią/z Pyśką/ja/moje włosy/niebo/z siostrami/ja/sylwester/selfie
z siostrami/z dziewczynami/ z Nikolą/z Dagą/wschód/ja/fajerwerki/z mamą i siostrą/z siostrą
z Dagą/z dziewczynami/ja/z siostrami/wschód/sylwester/z ciocią/z siostrą/ z Pyśką
Warszawa/z Nikolą/z siostrami/z Darią/Wawa/sylwester/ z siostrami/sylwek/ja

Top 5 piosenek:
To jest zdecydowanie mój numer 1. Uwielbiam tą piosenkę :)

Ta piosenka, długa mi się nie podobała. A teraz jest przyjemną piosenką.
Lubię! Często leci u mnie w pracy xd
Jeju taka piękna piosenka i teledysk :') wgl czy to Justina haha Wiem, że Ed był też w to zaangażowany i może dlatego mi się podoba :)
Oczywiście Abel wymiata

Do zobaczenia :)

12 komentarzy:

  1. podsumowanie naprawdę świetne! :) życzę Ci, żeby Twoje postanowienia udało Ci się zrealizować! :D


    pozdrawiam!

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz piękne włosy! Cudowny kolor. Jeżeli naturalny to zazdroszczę na maksa! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne wlosy ;D. Sliczne fotki ;)
    Poklikasz w linki u mnie w nowym poscie ?;d
    Obserwujemy?;d
    gtlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie zdjęciowe podsumowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 50 książek to dość dużo ale się nie zniechęcaj, wierzę w ciebie! Bardzo ładnie ci w pomadce na zdjęciu z bluzką w paski, pasuje ci ;)Oby 2016 był jeszcze lepszy niż poprzedni! :)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne podsumowanie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. ale Ci pięknie w tych kręconych włoskach!!<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również musze ćwiczyć na kręgosłup i na brzuch i pośladki!:)
    Super post :)

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia ze wszystkimi postanowieniami :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane