17 lutego 2016

Podsumowanie stycznia:)

Hej
Dawno mnie tu nie było. Miałam zacząć od nowa, miało być więcej postów. A ja nic nie dodawałam. Nie przeglądałam nawet blogów. Brak weny, brak czasu. Praca, nauka i chwila czasu dla siebie.
3 weekendy po kolei zawalone, bo studia: ostatni zjazd, sesja i sesja poprawkowa/2 semestr.
Ja już po sesji, zaczęłam 2 semestr :D
Aktualnie jest dobrze^^ uwielbiam jeździć na studia, poznałam tam wspaniałych ludzi :) W styczniu mało się działo. Ale byłam na super 18 nastce kuzynki i na spotkaniu w Empiku z Thomasem Morgensternem^^
Oprócz tego zakochałam się w muzyce Daft Punk i Meli Koteluk.
W pracy jest bardzo dobrze. Ostatnio przestałam ćwiczyć przez kolano, mam nadzieję, że niedługo wznowię ćwiczenia. I zaczęłam trochę biegać! Oby do wiosny :)
Teraz zostało mi nadrobić blogi i wstawiać posty^^

Zdjęcia:
z Mileną/Morgi/ja/z Kasią/PKiN/z Mileną/ja/śnieg/w lustrze
ja/z Mileną/smile!/z Olkiem/aparat/z Mileną/ja/z siostrą/przed 18nastką
wykłady/ja/z Mileną/w pracy/z dziewczynami/z Darią/z koleżankami
z dziewczynami/studenci/18 nastka/z Natalą/18 nastka/z Sylwią/ja/przerwa/z siostrami
Z Sylwią/najlepsze!/z Sylwią/z Nikolą/dobra ekipa/z Piotrkiem

Top 6 piosenek:
1. Daft Punk - Face to face
Zaraził mnie kolega nimi. Uwielbiam ich kawałki!
2. Mela Koteluk - Żurawie Origami
Uwielbiam kilka jej kawałków, warta słuchania polska artystka;)
3. Duke Dumont - Ocean drive
Przyjemna nuta
4. Thomas Jack- Rivers
Uwielbiam, szczególnie remix
5. Coldplay - Hymn for the weekend
Piękna piosenka:) w sumie jak to Coldplay piosenki!
6. ZAYN - PILLOWTALK
Zayn sztos! Oby tak dalej :) czekam na płytę

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajna fotorelacja,mam identyczna koszulę :-) Buzka
    Klikniesz u mnie?

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2016/02/valentines-day.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widać, myślę, że spędziłaś super czas ze znajomymi. Super zdjęcia. :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj brak czasu to najgorsze co może być. Nienawidzę momentów kiedy mam ochotę coś zrobić, a po prostu nie mam takiej możliwości.
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, tam, rób swoje, a jak nadejdzie chwila weny to coś napiszesz! Nie przejmuj się :) Jaki piękny Pałac Kultury!
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia. Pewnie świetnie się bawiłaś na 18nastce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne podsumowanie, też uwielbiam piosenki Coldplaya ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane