14 marca 2016

Karina:)

Hej^^
To teraz zawitam jesienią tutaj:) Chociaż za oknem mam zimę aktualnie, a jeszcze 10h temu było wiosennie, no cóż. W końcu w marcu jak w garncu^^
Więc dodaje wszystkie zaległe zdjęcia. Teraz ogólnie mam czasu na fotografowanie. Idę na 8 do pracy, wracam po 16... nic mi sie nie chce. Ale teraz jest przynajmniej jaśniej! :) to może chęci będą.
Co drugi weekendy uczelnia, nie narzekam :) lubię tamto miejsce nawet. Chodzę tylko niewyspana :/
A tak w weekendy odpoczywam i śpię do 11.
Teraz aż 2 weekendy wolne, bo szkoła dopiero 1 kwietnia. I już czeka mnie egzamin i 2 kolokwia.
Więc trzeba zacząć się uczyć, a mapa Polski nie należy do łatwych.
Mam nadzieję, że na dniach wpadną mi jakieś pomysły na posty. A nie tylko zdjęcia i zdjęcia. No ale lubię to, po to zakładałam bloga dla zdjęć.
Na zdjęciu Karina

7 komentarzy:

  1. Masz ładny kolor włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia wyszły! No ale koleżanka to mogłaby się uśmiechnąć, na każdym zdjęciu ma tę samą minę XD Opinia obiektywna, nie pochlastaj mnie za to :D Piękna jesień była! Ja dzisiaj miałam wiosnę pełną parą! :D
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże, jakie cudowne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne włosy. Pomyśleć, ze gdybym nie kombinowała z cieniowaniem miałabym równie proste...ehh.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudowne włosy, idealny kolor! A tobie powodzenia na uczelni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie fantastyczne wlosy, nie moge sie napatrzec!
    Daydreamjuice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie umiem oderwać wzroku od tych włosów!
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane