22 marca 2016

Kratka

Siemano!
Jak mi się uczyć nie chce...ale trzeba w końcu zacząć:)
W tym tygodniu czas w pracy leci bardzo mi szybko, ale to dobrze^^ jeszcze tylko miesiąc i będę musiała się pożegnać z tym miejscem :/ szkoda, szkoda.
W niedziele w końcu po 3 miesiącach poszłam z dziewczynami porobić trochę zdjęć, pogoda nawet dopisała :D
Mam na sobie mega wygodną koszulę w kratę, ogólnie polubiłam nosić koszule, spodnie boyfriendy(?) nie znam się zbytnio XD i najlepsze trampki na świecie ^^ aaa i jak ja mogłam zapomnieć okulary zerówki ze strony brylove, polecam!
I moja nowa ulubiona szminka z Golden Rose nr 03:)
koszula-Terranova
spodnie-Cropp
converse-lumpeks
okulary-brylove
I wkurzają mnie niektóre komentarze, jeśli już komentujcie to przeczytajcie notkę albo chociaż tytuł bo na zdjęciach w poprzednim poście nie byłam to ja! :)

17 komentarzy:

  1. Fajna ta koszula!

    http://dreamy-woman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię okulary i czesto zamawiam. Co do ostatniego komunikatu, niestety czasem potrzeba prostego komunikatu- użytego kilka razy. Tym bardziej jeśli ktoś pierwszy raz jest u Ciebie może się pomylić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wreszcie aktualne zdjęcia XD tak z tydzień temu pogoda była mega wiosenna, a teraz, kiedy już oficjalnie mamy wiosnę , pogoda nie chce współpracować :( Też mam tę pomadę i bardzo ją lubię ;)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wygląda ta szminka! Na szczęście teraz przerwa świąteczna i każdy choć na chwilę będzie miał czas, aby odpocząć! :D Pozdrawiam serdecznie, genialne zdjęcia ;)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, podoba mi się kolor szminki :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. koszula + conversy = idealny zestaw <3
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju chwile mnie tu nie było, a Ty się jakoś tak zmienialas :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta szminka jest cudna :)
    la-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna koszula i conversy, śliczna stylizacja
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna stylizacja wszystko do siebie idealnie pasuje ! No i kolor szminki podbił moje serce piękny ! *.*
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog
    Zapraszam także do polubienia mojego --> Fanpage

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia , super stylizacja :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale na pierwszym zdjęciu masz super uśmiech! ;)
    Pozdrawiam,
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia!:)
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna koszula, kratka to coś co uwielbiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz śliczny usmiech, powinnaś się częściej uśmiechać:)


    www.daydreamjuice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane