21 kwietnia 2016

#2 moje studia

Siemka! :)
Nie mam czasu na bloga. Studia, trochę nauki, praca, wracam to mam trochę obowiązków. Tylko wieczory wolne:) Ale powoli się to zmieni... Jutro ostatni dzień na stażu;/ jeśli macie szanse odbyć staż na Komendzie Policji, to bardzo polecam! Dla mnie to było 5 super miesięcy. Wiadomo były dni kiedy się nie chciało... ale chyba każdy tak ma.

Alee dobra post o nie o stażu, a moich studiach. Pierwsza część pojawiła się w październiku <kilk>
1 semestr minął nie wiadomo kiedy, w sumie drugi też mi szybko mija. Jeśli ktoś nie wie studiuje turystkę i rekreację. Ale odsyłam do linku:)
Sesja - nie było źle, stres był ogromny. Potem za to fajnie było się odstresować. Małe problemy miałam z fizjologią ale tak to git!
Ogólnie nadal podoba mi się na studiach. Chociaż mój główny przedmiot Geografia turystyczna Polski mnie przeraża, tego obawiam się najbardziej w sesji. Dużo mapek, pomników historii itp. Oj trzeba poświęcić trochę czasu aby to ogarnąć.
Oprócz tego już jakieś egzaminy, prezentacje lub kolokowia.
Moje przedmioty na 2 semestrze to:
- geografia turystyczna Polski
- zarządzanie: ćwiczenia są takie super :D
- podstawy marketingu
- socjologia
- historia architektury i sztuki
- przedsiębiorczość
- podstawy ergonomii z elemetami BHP
- zagrożenia zdrowotne w turystce
- angielski
- w-f
To by było na tyle:)
Świetna piosenka:D

15 komentarzy:

  1. No to super, że sesja poszła gładko ;))

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  2. CIESZĘ SIĘ, ŻE UDANA SESJA!

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, ze Ci się podoba
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę tę piosenkę! Najważniejsze to żeby kierunek studiów cię interesował i podobał ci się ;) Powiem ci że miałam iść na Turystykę i Rekreację, ale wylądowałam na Gospodarce Przestrzennej...czy dobrze? Tego jeszcze nie wiem XD
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to bym sobie raczej nie poradziła na takich studiach, bo jestem cienka z geografii. Życzę więcej czasu na odpoczynek ;) Powodzenia.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  6. super że miałaś fajny staż, ja w sumie na swój też nie mogę narzekać :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje sesji i stażu, ja ciągle słabo trafiam na studia i siedzę tylko na dziekankach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi już się prawie 4 semestr kończy, a dopiero zaczynałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też zastanawiam się nad podjęciem studiów jednak nie wiem czy będę mogła sobie na to pozwolić ze względów finansowych. ;/ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe te przedmioty :)

    podpurpurowymkocem.blogspot.com
    podpurpurowymkocem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem dopiero w gimnazjum, ale w sumie ostatnio zaczęłam się zastanawiać nad studiami. Nie wiem jak to będzie, ale mam nadzieję, że jakoś mi się to wszystko w głowie poukłada. Fajnie, że Tobie się podoba! x

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane