5 kwietnia 2016

Podsumowanie lutego i marca:)

Hejka :)
W końcu podsumowanie ;D i to jeszcze lutego... spoko. No ale wtedy miałam zawrót głowy.
Luty rozpoczął się sesją. Którą mam już mam dawno za sobą. A teraz przeżywam kolejne kolokwia.
W sumie te 2 miesiące były spoko :D praca, zjazdy(najlepsze) święta, jakiś wypad do muzeum, nocka u koleżanki. Fajnie było!
A teraz zdjęcia, będzie bez muzyki, bo było mega tego dużo:O będę do notek dodawała, tak jak dziś jedną.
 z M./selfie/moje ziomki w muzeum/ekipa/most/z Nikolą/ja/studenci/z Niko
z S./friends/mak^^/wystawa kur ozdobnych/z M./z dziewczynami
ja/zapiekanki/Nelka/ja/z Pyśką/ja/po basenie/z Lilką/z Nikolą
Uśmiech!/róża/ja/z siostrą/ja/Lenka/z dziewczynkami/z Natalą/ja
ja/z D./dziewczyny/Ania z Leną/ja/z Nikolą/z S./z Niko/ ja w oksach:D
ja/po wykładach/w pracy/z Leną/ja/z siostrami<3
Na wystawie/samolot XD/niebo/z D./urodziny/z S./wisła/smile/z dziewczynkami!
Zdecydowanie jedna z lepszych piosenek!:D

9 komentarzy:

  1. Gratuluję zdanej sesji ^^ Ja swoją też mam już za sobą, ale nawał prac, które muszę cały czas oddawać mnie dobija i nie mam nawet czasu na tworzenie nowych notek. Świetnie wyglądasz Klaudka <3
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. U nie już zaczynają się zaliczenia znowu :( nawet nie wiem kiedy to zleciało! Wystawa kur ozdobnych? Serio? XD Noś częściej warkoczyki, mówię ci, do twarzy ci w nich! ;)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zaliczam marzec do najlepszych miesięcy, jak do tej pory. Wiele się działo. :)
    Świetne zdjęcia. :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne podsumowania, super masz okulary ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super podsumowanie! Musisz mieć wspaniałych przyjaciół :)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać że te dwa miesiące były bardzo mile spędzone :)
    Zdjęcia są przepiękne!
    I również uwielbiam tą piosenkę :)

    Pozdrawiam!

    www.livandgadula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne podsumowanie i świetne zdjęcia :3
    Ale mi narobiłaś ochoty na maka :/ :D
    Co powiesz na obs/obs? :)
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie że obserwujesz ;)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny mix! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane