24 maja 2016

Majówka - Trójmiasto #1

Siemka :)
Brakuje mi czasu i nic na ta nie poradzę, smutno mi, że mało czasu poświęcam na bloga. Ale praca, nauka, jak mam wolne załatwiam sprawy, śpię, wychodzę na miasto, spotykamy się ze znajomymi. Jakoś tak leci. A wgl sesja coraz bliżej ;/ w sumie kolejny zjazd to prawie jak sesja :O

Majówkę spędziłam nad morzem ;D byłam tam po raz pierwszy ^^ i w sumie najbardziej zachwycił mnie Hel i Sopot ^^ Gdańsk tam gdzie mieszkałyśmy już mniej, a najmniej podobała mi się Gdynia.

Dziś mam dla was zdjęcia z 1 dnia. Zwiedziłyśmy sobie Gdańsk z koleżankami:) Było bardzo fajnie i ciepło, a wieczorem poszłyśmy do klubu ^^ co do lokalizacji mieszkania miałyśmy super dojazd do centrum tyle, że 15 min :/ ale dało się przeżyć. A mieszkanie świetne!
Uwielbiam ten zespół! ^^

8 komentarzy:

  1. Fajny taki weekendowy wypad ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozazdrościć takiego majowego weekendu! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia!
    Musiało być świetnie!
    Widziałam już chyba z 3 razy Trójmiasto :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. no to mam nadzieje, ze Gdańsk miło zapamietacie :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  5. oo, odwiedziłaś moje miasto :)
    widać po zdjęciach, że świetnie się bawiliście!
    dobrze, że pogoda akurat dopisywała, teraz w Gdańsku pada
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdańsk to bardzo ładne miasto. Byłam tam już wiele razy. :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia mojego miasta!

    magulsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie no, to dobrze że nie spędzasz cały czas na blogu, lepiej się spotkać ze znajomymi jeśli jest czas ;)Nigdy nie byłam w tej części morza, jeśli wiesz o co chodzi XD ja jeżdżę bardziej do Pogorzelicy, to jest zachodnia strona ;)
    Śliczne zdjęcia, miło spędziłyście czas!
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane