15 maja 2016

Podsumowanie kwietnia

Hej...
Połowa maja(najpiękniejszy miesiąc), a ja robię podsumowanie kwietnia XD czas mi leci szybko. Mam teraz aż miesiąc wolnego od szkoły przez 200 lecie SGGW, więcej czasu, bo pracuje gdzie indziej. Więc znajdę chyba w końcu czas na bloga. Muszę, bo mam tyle zdjęć, tyle wspomnień, którymi muszę się tu podzielić :)

W kwietniu było dość fajnie, oczywiście na uczelni mniej, bo miałam jakieś 2 kolokwia, ale za to spotkałam się z super ludźmi z uczelni, za którymi tęsknie. :C
Pod koniec kwietnia skończyłam staż na policji. Było świetnie, fajnie nas pożegnali:) szkoda, że się już skończyło. Cofnęłabym czas, wgl mam ochotę się cofnąć do listopada jakoś, nie wiem dlaczego ;o
Więc kwiecień zaliczam do udanych:)

Zdjęcia:
najlepsza czwórka!/pałac prezydencki/kochane /na kampusie/stare miasto/po wykładach
ja/z Sylwią/ja/z Klaudią/danie chińskie/ w Wawie
z dziewczynami/bańki mydlane/z Sylwią/ z Hello Kitty i Minionkiem/ja/z Arkiem i Monią
z siostrą/pizza/z Justyną/z siostrą/w pracy/z Mileną
Wisła/turystki/z Paulą/ćwiczenia z Hais/z Klaudią/studenty!
ja/z Monią/z Dominiką/zachód/śniadanie angielskie/ja

Top 5
1. The Dumplings - Kocham być z Tobą
2. The Dumplings - Nie gotujemy
Ogólnie polubiłam ten zespół, polski! Polecam ^^ super się słucha, chociaż nie każdemu musi wpaść w ucho:) ale pierwsza piosenka wymiata, druga też.
3. Elton John - I guess that's why they call it the blues
Ta piosenka kojarzy mi się z jedną osobą, jest cudowna:)
4. Eric Clapton - Layla
Przez kwiecień miałam fazę na Eric'a w sumie nadal mam
5. Zayn Malik - BeFoUr
Płyta Zayn'a jest dobra pod każdym względem, pomimo odejścia z 1D dał radę! Gratki:)

7 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia. Spędziłaś na pewno super czas! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne podsumowanie, duuużo zdjęc :D/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej moją uwagę przykuło śniadanie angielskie. TAAA... Ma sie to zamiłowanie do jedzenia <3
    Widzę, że fajnie spędziłaś kwiecień :)
    Oby tak zawsze ;D
    FLVCKO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, jadłam niedawno pizzę i już nie mogę patrzeć na jedzenie, a ty tutaj dajesz takie porcje żarcia dobrego XD Ohoo minionki! Chyba byłam w tej ciasnej uliczce w Wawie gdzie pozujesz, takie uliczki mają klimat!
    Pozdrawiam :)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane