23 czerwca 2016

Summer 2015

Hejka! :)
Dziś mam trochę zdjęć z 2015 roku, super opóźnienie nie ma co. Mam też dużo nowości, ale muszę to wszystko ogarnąć, a czasu brak. Praca, nauka, sesja się zbliża, a przede mną jeszcze ciężki zjazd na studiach :/ taką mam ochotę odpocząć od nauki. Po części zazdroszczę wam już wakacji! :)
Macie jakieś plany?
A na zdjęciach jest Natalia:)

19 czerwca 2016

Majówka - Sopot i Gdynia #2

Siemka!
Dziś zdjęcia z majówki jeszcze ^^
Tym razem z drugiego dnia, który okazał się świetny. Pojechałyśmy sobie na dworzec główny i stamtąd do Sopotu i od razu w stronę morza.
Pobyłyśmy tam z godzinę i poszłam na molo z Olą, bo nigdy tam jako jedyne nie byłyśmy
Aż nic ciekawego dla mnie, ale jak już byłam to zaszłam :D a potem znowu na plażę. Siedziałyśmy z godzinkę albo dłużej. 
 Wracając z plaży spotkałyśmy Mateusza z Rodzinki.pl jaki on uroczy ^^
Potem pojechałyśmy do Gdańska, trochę sie zgubiłyśmy. Więc czas stracony xd godzinę szukałyśmy gdzie można zjeść, kolejne 50 min na jedzenie, ale było przepyszne. I poźniej jadłyśmy, przez co w Gdańsku byłyśmy o 23 xd
I na koniec trochę zdjęć
A co miałam na sobie:
koszulka - cropp         koszula - Terranova
spodnie - Bershka       Conversy - lumpeks
kurtka - nie wiem        okulary - Brylove
okulary przeciwsłoneczne - New Yorker
kapelusz - Sinsay        torebka-house
plecak - nie wiem

7 czerwca 2016

Podsumowanie maja

Hej hej!
Dziś mam podsumowanie maja :)
Ogólnie najpiękniejszy miesiąc! Zaczęłam też go super, bo byłam na majówce:) niedługo kolejny post ^^ o tym.
Byłam tylko raz na zjeździe i niedziela była super ;D a potem nowa praca i tak mijał mi maj. Raz spotkałam się w Wawie z koleżanką, poszłyśmy do Łazienek Królewskich, było bardzo fajnie!
Pokochałam polskie piosenki, które będą dziś w top 5 aż trudno mi wybrać ^^
A teraz nauka i praca... :C

Zdjęcia:
ja/z Pauliną/ja/z Kubą/smile!/z Dominiką
ja/z Pauliną/nad Wisłę/z Salyszką/z siostrami/z Monią
z Nikolą/z Sylwią/Łazienki Królewskie/stadion Narodowy/z siostrą/ekipa
z Nikolą/z Sylwią/z siostrami/squad ze uczelni/wariatki/z koleżankami
najlepsi/z Dominiką/na kampusie uczelni/z mordkami
z kwiatkami/po deszczu/Sylwia/w lustrze/PKiN/:D

TOP 5 piosenek:
Zdecydowanie piosenka, która kojarzy mi się z tegoroczną majówką! :)
Jak ja wcześniej mogłam tego nie znać, uwielbiam bardzo! :)
Kolejna świetna polska piosenka ^^
Do audiobooka 'Lśnienie' cudowny tekst i wykonanie ^^
Polubiłam ten zespół! ;D kiedyś znałam tylko jedną ich piosenkę xd ta jest świetna!