19 czerwca 2016

Majówka - Sopot i Gdynia #2

Siemka!
Dziś zdjęcia z majówki jeszcze ^^
Tym razem z drugiego dnia, który okazał się świetny. Pojechałyśmy sobie na dworzec główny i stamtąd do Sopotu i od razu w stronę morza.
Pobyłyśmy tam z godzinę i poszłam na molo z Olą, bo nigdy tam jako jedyne nie byłyśmy
Aż nic ciekawego dla mnie, ale jak już byłam to zaszłam :D a potem znowu na plażę. Siedziałyśmy z godzinkę albo dłużej. 
 Wracając z plaży spotkałyśmy Mateusza z Rodzinki.pl jaki on uroczy ^^
Potem pojechałyśmy do Gdańska, trochę sie zgubiłyśmy. Więc czas stracony xd godzinę szukałyśmy gdzie można zjeść, kolejne 50 min na jedzenie, ale było przepyszne. I poźniej jadłyśmy, przez co w Gdańsku byłyśmy o 23 xd
I na koniec trochę zdjęć
A co miałam na sobie:
koszulka - cropp         koszula - Terranova
spodnie - Bershka       Conversy - lumpeks
kurtka - nie wiem        okulary - Brylove
okulary przeciwsłoneczne - New Yorker
kapelusz - Sinsay        torebka-house
plecak - nie wiem

19 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, wyjazd na pewno był udany ! Dużo radości na tych fotografiach..Świetnie :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudowne zdjęcia, milo popatzreć na te cieple i pozytywne fotografie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wykonane zdjęcia! W następne wakacje być może również odwiedzę Sopot ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna fotorelacja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja akurat mieszkam w Gdyni! Fajnie, że majówka się udała! Ja całą majówkę przesiedziałam u przyjaciółki :D A co do Gdańska to mega łatwo tam się zgubić, wiem coś o tym haha
    Mogłabym prosić o kliknięcie w 2 linki w nowym poście u mnie? Z góry dziękuję!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszulka jest świetna ♥ Fajny pomysł na spędzenie majówki :)

    http://theblacksweatshirt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę wyjazdu :3
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać, że jesteś pozytywną osobą i do tego cały czas uśmiechniętą.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale mi się marzy taki wypad ;D

    Kochana powodzenia na sesji, na pewno dasz radę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny wyjazd, marzę, aby pojechać wkońcu nad polskie morze! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietny wyjazd ! Byłam pare razy nad polskim morzem i za kazdym razem byłam nim zachwycona !
    Zapraszam ----> http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam okazję być w Gdańsku i Sopocie w tym roku. Byłam tam na początku marca i niestety plażowaliśmy w kurtkach zimowych :D

    www.egzemplarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny wyjazd! Byłam tylko raz w tamtych okolicach :)
    Super zdjęcia :)
    Anonimoowa - Klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyglądasz w tych okularkach, tak inaczej! ;) O rany, majówka, kiedy to było?! Już nie pamiętam XD
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjecia , świetnie wygladasz ;)
    http://xthy.blogspot.com/2016/06/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Też chcę do Sopotu i Gdyni! :(

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane