7 czerwca 2016

Podsumowanie maja

Hej hej!
Dziś mam podsumowanie maja :)
Ogólnie najpiękniejszy miesiąc! Zaczęłam też go super, bo byłam na majówce:) niedługo kolejny post ^^ o tym.
Byłam tylko raz na zjeździe i niedziela była super ;D a potem nowa praca i tak mijał mi maj. Raz spotkałam się w Wawie z koleżanką, poszłyśmy do Łazienek Królewskich, było bardzo fajnie!
Pokochałam polskie piosenki, które będą dziś w top 5 aż trudno mi wybrać ^^
A teraz nauka i praca... :C

Zdjęcia:
ja/z Pauliną/ja/z Kubą/smile!/z Dominiką
ja/z Pauliną/nad Wisłę/z Salyszką/z siostrami/z Monią
z Nikolą/z Sylwią/Łazienki Królewskie/stadion Narodowy/z siostrą/ekipa
z Nikolą/z Sylwią/z siostrami/squad ze uczelni/wariatki/z koleżankami
najlepsi/z Dominiką/na kampusie uczelni/z mordkami
z kwiatkami/po deszczu/Sylwia/w lustrze/PKiN/:D

TOP 5 piosenek:
Zdecydowanie piosenka, która kojarzy mi się z tegoroczną majówką! :)
Jak ja wcześniej mogłam tego nie znać, uwielbiam bardzo! :)
Kolejna świetna polska piosenka ^^
Do audiobooka 'Lśnienie' cudowny tekst i wykonanie ^^
Polubiłam ten zespół! ;D kiedyś znałam tylko jedną ich piosenkę xd ta jest świetna!

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajne podsumowanie! o do piosenek to bardzo lubię ta pierwszą :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie mieć wokół siebie tylu przyjaciół :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe zdjęcia!
    Musiały ten miesiąc wypełniać same dobre chwile!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Łazienki Królewskie <3 a szczególnie wiewiórki, które tam mieszkają :). A poza tym bardzo młodo wyglądasz :).

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. muzyka the best! zdjęcia oczywiście tez super :)
    https://wiecznamgla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam podsumowania miesięcy! Za polskimi piosenkami nie przepadam, mam jedynie kilka takich, które rzeczywiście mi się podobają :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. maj głównie koajrzy mi się z maturami i początkiem wakacji :D/Karolina


    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze masz takie pozytywne zdjęcia :p maj to przepiękny miesiąc!
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane