17 lipca 2016

Podsumowanie czerwca:)

Hej! Wracam i mam nadzieję, że do października będzie dużo postów. :D

W końcu jestem po sesji. Nie miałam czasu, nauka i praca. W pracy też się starałam uczyć. W sumie już mój mózg nie przyswajał informacji, bo w sesji zostały mi 4 egzaminy! I wszystkie zaliczyłam :) Jestem taka szczęśliwa:) dwa najgorsze i wymagające przedmioty w semestrze zdałam na 5 i 4.5 ^^
Dzięki wykładom i ćwiczeniom z zarządzania, mam chęć iść na ten kierunek, albo pisać związane coś z tym pracę licencjacką :D bardzo spodobał mi się przedmiot ^^
Zatem rozpoczynam wakacje! No takie mini, bo jednak praca :)

Będę tęsknić za ludźmi, ale już niedługo się spotykamy!


Podsumowanie czerwca... nic ciekawego praca, nauka i gala disco polo xd Ogólnie jakoś zleciał mi ten miesiąc, za szybko :<



Zdjęcia:

ekipa/ z mamą/z siostra/z dziewczynami(wtryniło mi się zdjęcie z maja)/studenci/kochane
Najlepsze!/księżyc/ja/niebo/z Monią na wykładzie
Ja turystyka xD/crazy girls/mój outfit/ z siostrą/ja/na siłowni
ja/z dziewczynami/najlepsi/rower/cytat/z Pyśką ;D
Top 5
1. Red Hot Chili Peppers - Dark Necessities
Od jakiś 6 miesięcy jestem zakochana w tym zespole, piosenkach! Po prostu uwielebiam! To mój numer jeden czerwca!
2. Die Antwoord - 'I fink u freeky'
Ten zespół polubiłam na początku czerwca. Są dość specyficzni za to ich lubię!
3. Die Antwoord - Baby's on fire
Kolejna ich piosenka, teledysk w fajnych kolorach *-*
Dawid wymiata i ta piosenka też! :)

11 komentarzy:

  1. Jak zawsze świetne podsumowanie, pozytywne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam 5- tą piosenkę!
    Zatem udanych wakacji :)
    Świetne wyniki :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne, usmiechniete zdjecia - i usmiechniety czerwiec!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe podsumowanie!
    http://wszystko-to-co-modne.blogspot.com - zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, ze w końcu masz wakacje i możesz odpocząć od nauki :) Bardzo fajny mix, równiez lubię tą pierwszą piosenkę RHCP/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  6. Podsumowane w bardzo ciekawy sposób :)

    http://natquaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne podsumowanie :) Fajne, pozytywne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com
    Fanpage: https://www.facebook.com/lublins/ (zapraszam do polubień)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba już to pisałam, ale uwielbiam podsumowania!!!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię czytac tego typu posty;) super zdjęcia;D

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie posty :)
    Świetne zdjęcia :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje zdania sesji! Ja swoją pokonałam już w maju, a resztki w czerwcu. W lipcu obroniłam licencjat i w sumie mam już 3. tygodnie wakacji, a teraz także wracam do pracy, więc wiem, jak to jest pracować w wakacje...
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane