24 sierpnia 2016

:3

Hej ^^
Zawsze, ale to zawsze mam problem nadać tytuł, mało kreatywna chyba jestem xD
Polecam wam bardzo film: Pitbull: Nowe porządki
Gdy miałam staż na policji, policjanci, wręcz jarali się tym filmem, ja się zastanawiałam czemu.
W tamtym tygodniu w końcu obejrzałam, jest to bardzo fajny film, dość brutalny, trochę śmieszny. Jeszcze bardziej mnie zaciekawił, ponieważ wiem jak niektóre procedury odprawiają się na policji.
O to ja w krótkich włosach! :D
Dziś zdjęcia Natalii, większość zrobiona przeze mnie, kilka przez inną koleżankę, przeróbka ja:)
Miłego oglądania zdjęć.
 

10 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te zdjęcia!
    Cudownie wyglądasz w krótszych włosach.
    Jestem ciekawa w sumie tego filmu :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyglądasz w krótkich włosach
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na poczatku nie byłam przekonana do tego filmu, ale obejrzałam i strasznie mi się spodobał
    Do tego wyglądasz prześwietnie, serio ;)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie oglądałam, fajne zdjęcia ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ufff, myślałam że będzie gorzej z włosami, myślałam że jeszcze krócej.
    Ale wyglądasz bardzo korzystnie!
    Nie oglądałam tego filmu, może kiedyś się skuszę, bo jak na razie to niektóre filmy czekają w kolejce do obejrzenia XD
    Ślicznie wyszły zdjęcia, ja sama mam ochotę na jakąś sesję, dawno zdjęć nie robiłam :D
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat w tej chwili mój mąż ogląda ten film, momentami też zerkam ale bardziej skupiłam się na blogach i nie wiem o co tam chodzi :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Pasują Ci takie włoski :)

    Pozdrawiam,
    Karolina
    http://karolinabrozis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie Ci w tych krótkich włoskach! taka fryzura idealnie do Ciebie pasuje!<3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane