20 sierpnia 2016

Summer :)

Witam! Zdjęcia z sierpnia więc niby aktualne, ale jednak nie, boo obcięłam włosy na krótko :) wstawię niedługo może jakieś zdjęcie, a jak nie to po prawo macie link do mojego instagrama i tam możecie zobaczyć, mnie w krótkich włosach! :D

Mega, w końcu zakupiłam ogrodniczki i to na przecenie w Reserved, więc się cieszę. Oczywiście ciuchy z lumpów też są. Właśnie byłam w tym tyg na polowaniu. I kupiłam 4 rzeczy, które niebawem wstawię. Mam wgl tego tak dużo, że będę musiała posty jakoś podzielić :O uwielbiam robić tam zakupy, serio serio :D

Ogólnie słabo jest, praktycznie nigdzie nie byłam w ''wakacje'', chociaż moje jeszcze trwają miesiąc i kilka dni, to wiem, że zbytnio tego nie wykorzystam, przez pracę. Najwięcej to 3 dni wolnego mogę, więc słabo... ale i tak ogólnie jak mam wolne czy coś to staram się nie nudzić tylko coś robić, więc nie jest źle. Trochę ćwiczę i jeżdżę na rolkach czy na rowerze. Nadrabiam seriale i filmy. Czytam książki ^^ udało mi się pojechać kilka razy do Wawki i do koleżanki w okolicach Żyrardowa, była raz Wisła. Za tydzień w weekend mam wolne, więc też się postaram to wykorzystać! :)
A jak tam u was mijają ostatnie 1.5 tyg czy tam 2? xD a może dopiero w październiku zaczynacie :D
Na sobie mam:
ogrodniczki - Reserved
crop top - lumpeks
conversy - lumpeks
białe okulary - New Yorker
pudrowe okulary - I am

15 komentarzy:

  1. No co ty, obcięłaś włosy?! Jak to??
    Właśnie zaczęłam pracę w Reserved XD
    O tak, wakacje kończę w październiku! :D
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również mam wolne dłużej niż do września, jednak tak samo jak Ty, pracuję... Chciałabym trochę odpocząć, ale zwyczajnie jest to niemożliwe, bo wstaję o 8, o 9. jestem już w pracy, wychodzę stąd o 18 i mykam od razu na siłownię... Do domu wracam ok. 21 i musze sobie ugotować obiad na następny dzień XD
    >FOXYDIET

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz pogoda się trochę poprawiła, więc myślę, że jeszcze bardziej wykorzystam te wakacje. Świetne zdjęcia, wyglądasz naprawdę ładnie! ;)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładne ogrodniczki :)
    Ja staram się korzystać z wakacji, chociaż przez ostatnie dni również mam pracę.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicze sa te ogrodniczki- jak najbardziej wpsowuja sie w moje gusta ;3
    moje tegoroczne wakacje tez jakos szczegolnie nie tetnily zyciem :D mysle, ze podobnie jak ty, nie wykorzsytalam ich w pelni :D ehh.. no ale czasu nie cofniesz ;) już za 9 dni (jak to brzmi?!) powrót do szkoły, no ale nie tego co by na dobre nie wyszło :D
    buziaczki!

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  6. Z ciekawości zajrzałam na instagrama i pięknie Ci w krótkich włosach. W długich również, ale krótkie mają w sobie to coś. No i kolor jest piękny, jeśli to naturalny, to zazdroszczę :)

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz ;3 świetne okulary i ogrodniczki

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia, takie ogrodniczki by mi się przydały;)
    agniesia123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję , że pogoda się poprawi i te 1,5 tygodnia wykorzystam na maxa ! ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz (odpowiadam na obserwację) xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne okularki! :)

    Pozdrawiam,
    Karolina
    http://karolinabrozis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne okulary pasują do stylizacji:) ja już po wakacjach a raczej urlopie.... czekam na kolejny za rok haha. obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczne ogrodniczki! Zazdroszczę, że wyczaiłaś conversy w sh!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny outfit, masz bardzo łądny styl! :)
    Zapraszam, Mai blog
    Jeśli spodobałby ci się mój blog zaobserwuj-będzie mi bardzo miło i chętnie się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia, bardzo podoba mi sie twój outfit :D
    Mój blog
    ♥Odwdzięczam się za każdą obserwacje♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Przez Ciebie mi smutno bo ja ani już do szkoły nie chodzą ani na studia (dorosłość :D) a Ty mi o tym przypomniałaś :(

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane