17 września 2016

Podsumowanie lipca i sierpnia! ;D

Siemka :)
Nie chce mi się rozpisywać na temat tych miesięcy, ale trochę się działo co widać po zdjęciach mniej więcej :D Na pewno było lepiej niż w tamtym roku:) A już niedługo znowu nauka ;c
I notek pełno czeka w roboczych, ale ostatnio mało bywam na komputerze ;o
siostra/ja/siostra cioteczna/z Natalą/ja/ z Sylwią
ja/krewetki/z dziewczynami/z Sylwią/Pyśka/z ananasem xD
ja/z Mileną/w Poznaniu/ z Dulce/w Palmiarni/z Sylwią
po sesji/na zakupach/uśmiech/z siostrą
z Natalą/w Warszawie/z Nikolą/w tle Paulina/ja/ z Pauliną
Urodziny/niebo/ekipa/z dziewczynami/Poznań/Niko
z Natalą/z Sylwią/ z Pauliną/Nela/jezioro Maltańskie/z Sałyszką
misie/po sesji/z Monią/z Sylwią/z siostrą/z Sylwią
z dziewczynami/ z Paulą/zbieranie pokemonów/kochane<3/z Monią/moje ulubione zdjęcie :)

Piosenek się bardzo dużo nazbierało przez wakacje :) to wstawię z 10
5. Coeur de Pirate - Wicked Games (HugLife Remix)
I jeszcze dużo ich mam, ale tyle wystarczy :)

16 komentarzy:

  1. Bardzo fajne podsumowanie, pozytywne zdjecia
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia!
    Ja teraz w swojej liście przebojów mam francuskie piosenki Louany, polecam :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super podsumowanie! Widać po zdjęciach że super się bawiłaś ;)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  4. Aerosmith, Rojek, Bon Jovi, Podsiadło, Elton John, Elvis - UWIELBIAM! :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina
    [BLOG | INSTAGRAM]

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo spodobał mi się sposób w jaki przedstawiłaś swoje wakacje, świetnie udokumentowane ;)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo się działo u Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjecia, widać, ze spędziłaś aktywnie wakacje ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne podsumowanie za pomocą zdjęć. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne masz stylizacje na zdjęciach
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. The post is absolutely amazing! I love it:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Już to chyba pisałam, ale uwielbiam podsumowania!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane