19 października 2016

Jesiennie z Natalią

Hejka :D
Patrząc na komentarze, niektórzy z was by nie pojechali na taką wycieczkę. A ja jeszcze 1.5 tyg temu w niedziele zwiedzałam Stare Miasto, Krakowskie Przedmieścia, bawiliśmy się w przewodników, to nam zalicza przedmiot + prezentacje. A ja znowu z tym gipsem, ale miałam fory haha :D na dodatek deszcz padał, ale jakoś dałam radę. Ogólnie cieszę się, że sobie poradziłam:)
Już gipsu nie mam, tylko bandaż.
Nie lubię jesieni, wręcz nienawidzę! Szybciej się ściemnia, jest zimno, deszczowo, łapie mnie melancholia, nic bym nie robiła. Najlepiej zawinęłabym się w kłębek i poszła spać.
Ale jesień ma swoje plusy podczas robienia zdjęć. Jest pięknie, kolorowe liście, które są idealnym tłem. Dziś mam trochę zdjęć, które robiłam koleżance.
Miłego oglądania:)
To na tyle :D

7 komentarzy:

  1. Koleżanka bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że na każdym zdjęciu miała taką samą minę i spojrzenie, ale bardzo fajne :)
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia!
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie lubię jesieni! A znalezienie ładnego tła w mieście, bez śmieci i syfu jest bardzo trudne więc dla mnie to żaden plus :/

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio polubiłam jesień c;
    Jest taka piękna ;3
    Obserwuję ;*

    Julciik-blogg
    Julciik-youtube

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacje! Jestem zachwycona 😍 zapraszam do nas dopiero zaczynamy 🤗
    http://kalandkrysia.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie byłam na bieżąco i się przeraziłam co zrobiłaś że miałaś nogę w gipsie! Już wiem wszystko, dzięki temu gipsowi wycieczki będą niezapomniane z pewnością :D
    Jesień jest cudowna przez te wszystkie kolory na drzewach <3
    Zdjęcie śliczne wam wyszły, przekaż koleżance że ma piękne, długie włosy! Do takich dążę :p
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane