11 października 2016

Toruń :D

Hej! :)

Ja już zaczęłam studia, dokładnie 23 września :) Z jednej strony nie mogłam się doczekać kiedy zacznę, ze względu na ludzi, z drugiej nie.... bo nauka xd
Mam spoko przedmioty już bardziej związane z kierunkiem :D jednym z nich jest z krajoznawstwo w ramach, którego pojechaliśmy 1 października do Torunia :D Pech chciał, że od 30 września mam nogę w gipsie, bo ją skręciłam. Ale uznałam, że nie poddaje się i jadę tam!
Przez jakieś 15 min chodziliśmy z naszym wykładowcą, ale nadali tempa masakra ;o potem podział na grupy po 4 osoby. I już z nimi się współpracowało. Dostaliśmy 21 zabytków, musieliśmy je opisać, zrobić zdjęcie oraz selfie, że tam byliśmy. Do odwiedzenia też było 1 muzeum. 4.5h na to + godzina wolnego. Ale mało z tego skorzystała moja grupa.
Tablica dotycząca wpisania Torunia na Listę UNESCO
Dom Artusa
Pomnik Kopernika
Bardzo ładny budynek
Planetarium
Kamienica pod gwiazdą
Krzywa wieża
Najlepszy squad! :D
Do Torunia wrócę jeszcze nie raz, bardzo podoba mi się Stare Miasto, chce je zwiedzić bez kul :)

20 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia :)
    Szkoda, że tak wypadło, że na wycieczce jesteś o kulach, ale super, że mimo to zdecydowałaś się nie rezygnować :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, z nogą w gipsie na pewno nie było łatwo, ale Toruń prezentuje się pięknie na zdjęciach, więc mam nadzieję, że było warto :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam w Toruniu, piękne miasto!

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam we wrześniu kilka dni w Toruniu, lubię ram wracać bardzo,o klimatyczne miejsce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. no dzielna jesteś. ja nie wiem czy bym się zdecydowała gdziekolwiek jechać z uszkodzoną nogą :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Toruń jest bardzo klimatyczny, uwielbiam to miasto! Pewnie ciężko Ci było z tą nogą :) Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka razy byłam w Toruniu, bo mieszkam tylko godzinę od niego (no... może trochę więcej niż godzinę) :)
    Ja na Twoim miejscu chyba nie jechałabym nigdzie ze skręconą nogą :)

    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam, widziałam na własne oczy:) Ładne zdjęcia.
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie byłam w Toruniu ;/

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post, Toruń piękne miasto:)
    Ciekawy blog - obserwuję :)
    Zapraszam do nas http://glamorous6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne miasto, bardzo ładne zdjęcia :)

    Zapraszam :*
    Mój blog
    <--- Odwdzięczam się za każdą obserwacje --->
    (Tylko nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga
    w komentarzu na moim blogu)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne miasto , bardzo ładne zdjecia ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Miasto super wygląda, ale nigdy nie byłam ;-)
    xoxo,
    xiyavalentina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładne zdjęcia, sama w Toruniu jeszcze nigdy nie byłam bo ode mnie to jednak trochę daleko ale kiedyś z chęcią odwiedziła bym to miasto :)
    jeśli masz czas to zapraszam blueedaisy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pewnie nie było Ci łatwo z tym gipsem. W Toruniu jeszcze nie byłam :)
    Świetne zdjęcia !
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Noga w gipsie i wycieczka? Podziwiam! Ja wtedy leżałam w łóżku i nawet do ubikacji nie chciało mi się wstać haha

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię Toruń, byłam tam kilka razy i to świetne miasto :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny :)
Na pytania, odpowiadam na waszym blogu w komentarzach ^^
Zachęcam do obserwowania ;]
Linki do waszych blogów mile widziane